Matbloggstoppen

fredag 12 februari 2010

Bokrea!

Jag älskar bokrean i februari! Passar alltid på att beställa kokböcker och kakböcker. Jag stödköper nästan alltid de vegetariska titlarna som finns tillgängliga. Har lagt in en beställning på www.bokus.com och en på www.adlibris.com.

På Bokus har jag beställt:
-Mauds bästa tårtor och pajer (har jag velat haft i tre år, men har väntat på att den ska dyka upp på rean)
-Smak för grönt (aldrig sett förut!)
-Stora vegetariska kokboken (finns risk att jag har den sedan tidigare - då blir den en present till någon)
-Ät dig frisk med grön mat (aldrig sett förut!)
-100 % choklad (kommentar överflödig)

På Adlibris har jag beställt:
-Vi bakar och lagar mat (blir perfekt om något år för dottern)
-Lättbakat (samma författare som till Mauds bästa tårtor och pajer, den är nog bra den också)
-Mat-veganen (aldrig sett förut!)
-Choklad (kommentar överflödig)

De flesta titlarna har jag alltså inte ens bläddrat i, men de är säkert jättebra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar